juni – juli
Glastuinbouw Doelgroep: in de campagne worden alle glastuinbouwbedrijven in Nederland benaderd. Periode: week 25–29 Aantal: ca. 450 bedrijven in Nederland Functie: onze gesprekspartner is (mede) verantwoordelijk voor de contacten met technische toeleveranciers; veelal een directeur/bedrijfsleider. Bij de uitlevering wordt ook in inzicht gegeven in het type tuinbouw/gewassen.
juli – augustus
Milieu | industrie breed Doelgroep: in deze actie hebben we een selectie gemaakt voor productiebedrijven ≥50 medewerkers in diverse industriegroepen (Food, Chemie, Farma, Papier, Kunststof, Metaal, Machinebouw) in Nederland en Vlaanderen Periode: week 27-35 Aantal: ca. 350 productiebedrijven in Nederland en ca. 175 in Vlaanderen Functie: onze gesprekspartner is verantwoordelijke voor interne- en externe milieu zaken veelal een KAM-, […]
juli – september
CO-Packers Doelgroep: in deze campagne worden bedrijven benaderd die voor hun opdrachtgevers ompakken, verpakken, coderen of flowpacken. Periode: week 29-36 Aantal: ca. 150 bedrijven Functie: onze contactpersoon is verantwoordelijk voor het logistieke proces; veelal een directeur of een bedrijfsleider
augustus – september
Zwembaden/sportaccommodaties Doelgroep: in deze campagne worden alle overdekte-, onoverdekte zwembaden en een aantal grotere (overdekte) sportaccommodaties benaderd Periode: week 34 – 36 Aantal: 250 bedrijven / instellingen Functie: onze gesprekspartner is de technisch beheerder. Dat kan een stichting, gemeente of het sportcomplex zelf zijn. Dé mogelijkheid om informatie te verkrijgen over nieuwbouw-, uitbreidings- of renovatieplannen […]
september – oktober
Papier | chemie | kunststof | farma Doelgroep: in de campagne worden alle productievestigingen in de Papier / Kunststof / Chemie en Farmaceutische industrie benaderd Periode: week 36–40 Aantal: ca. 575 bedrijven in Nederland en ca. 350 bedrijven in Vlaanderen Functie: onze gesprekspartner is (mede) verantwoordelijk voor het productieproces; veelal een HTD of hoofd productie. […]
september – oktober
food (2) Doelgroep: in deze campagne worden alle productievestigingen (≥ 5 medewerkers) in de voedingsmiddelenindustrie in Nederland en Vlaanderen benaderd. Periode: week 38- 42 Aantal: ca. 350 bedrijven in Nederland en ca. 225 in Vlaanderen Functie: onze gesprekspartner is (mede) verantwoordelijk voor het productieproces; veelal een Hoofd productie of HTD
september – oktober
Zorginstellingen Doelgroep: in deze campagne worden drie groepen zorginstellingen benaderd: ziekenhuizen, verpleegtehuizen en verzorgingstehuizen. Periode: week 40-44 Aantal: ca. 350 instellingen in Nederland Functie: onze gesprekspartner is de facility manager (of vergelijkbaar).Het bestand van de zorginstellingen is een complexe groep; veel instellingen vallen onder een overkoepelende stichting, contactpersonen zijn werkzaam voor meerdere zorglocaties en niet […]
oktober – november
Installateurs Doelgroep: in deze campagne worden zowel de E- als W-installateurs benaderd Periode: week 42–47 Aantal: ca. 360 E-installateurs en ca. 340 W-installateurs (>= 5 medewerkers- veelal leden van Techniek Nederland). Voor W- en E-installateurs samen ca. 550 Functie: onze contactpersoon is verantwoordelijk voor de productkeuzes; veelal een technisch inkoper, projectleider of een calculator. Binnen […]
oktober – november
Automotive, Scheepsbouw & overige transportmiddelen Doelgroep: in de campagne worden alle productievestigingen in Automotive, scheepsbouw en andere transportmiddelen Periode: week 44 – 49 Aantal: ca. 400 bedrijven in Nederland Functie: onze gesprekspartner is (mede) verantwoordelijk voor het productieproces; veelal een HTD of hoofd productie. Deze industriële groepen worden samengenomen in één campagne. Uiteraard kunt […]
november – december
Architecten (exterieur – bna) Doelgroep: in deze campagne worden de architectenbureaus voor bouwkunde en interieurarchitectuur in Nederland en Vlaanderen benaderd. Periode: week 46-49 Aantal: Nederland ca. 350 gesprekken | Vlaanderen ca. 150 gesprekken met exterieurarchitecten. Zowel exterieur- als interieurarchitecten ca. 400 in Nederland en ca. 200 in Vlaanderen. Functie: onze gesprekspartner is verantwoordelijk voor de productkeuze in de bestekken […]