augustus – september
Retailketens Doelgroep: in deze campagne benaderen we de centrale vestigingen van de grote ‘retailketens’ in Nederland (vanaf 10 vestigingen) Periode: week 34-35 Aantal: ca. 100 retailketens NL Functie: onze contactpersoon is verantwoordelijk voor het beheer en de ontwikkeling van de locaties.
augustus – september
Zwembaden/sportaccommodaties Doelgroep: in deze campagne worden alle overdekte-, onoverdekte zwembaden en een aantal grotere (overdekte) sportaccommodaties benaderd Periode: week 33 – 35 Aantal: 250 bedrijven / instellingen Functie: onze gesprekspartner is de technisch beheerder. Dat kan een stichting, gemeente of het sportcomplex zelf zijn. Dé mogelijkheid om informatie te verkrijgen over nieuwbouw-, uitbreidings- of renovatieplannen […]
september
Papier | chemie | kunststof | farma Doelgroep: in de campagne worden alle productievestigingen in de Papier / Kunststof / Chemie en Farmaceutische industrie benaderd Periode: week 35–40 Aantal: ca. 575 bedrijven in Nederland en ca. 350 bedrijven in Vlaanderen Functie: onze gesprekspartner is (mede) verantwoordelijk voor het productieproces; veelal een HTD of hoofd productie. […]
september – oktober
Zorginstellingen Doelgroep: in deze campagne worden drie groepen zorginstellingen benaderd: ziekenhuizen, verpleegtehuizen en verzorgingstehuizen. Periode: week 37-43 Aantal: ca. 350 instellingen in Nederland en ca. 250 in Vlaanderen Functie: onze gesprekspartner is de facility manager (of vergelijkbaar).Het bestand van de zorginstellingen is een complexe groep; veel instellingen vallen onder een overkoepelende stichting, contactpersonen zijn werkzaam […]
oktober – november
Installateurs Doelgroep: in deze campagne worden zowel de E- als W-installateurs benaderd Periode: week 40–46 Aantal: ca. 360 e-installateurs en ca. 340 w-installateurs (>= 5 medewerkers- veelal leden van de vereniging VNI/Uneto). Voor w- en e-installateurs samen ca. 550 Functie: onze contactpersoon is verantwoordelijk voor de productkeuzes; veelal een technisch inkoper, projectleider of een calculator. […]
oktober – november
food (2) Doelgroep: in deze campagne worden alle productievestigingen (≥ 5 medewerkers) in de voedingsmiddelenindustrie in Nederland en Vlaanderen benaderd. Periode: week 42-47 Aantal: ca. 350 bedrijven in Nederland en ca. 225 in Vlaanderen Functie: onze gesprekspartner is (mede) verantwoordelijk voor het productieproces; veelal een Hoofd productie of HTD
november – december
Architecten (exterieur – bna) Doelgroep: in deze campagne worden de architectenbureaus voor bouwkunde en interieurarchitectuur benaderd. In NL: BNA/BNI Periode: week 47-50 Aantal: Nederland 350 exterieur- | 225 interieurarchitectenZowel exterieur- als interieurarchitecten 400 Functie: onze gesprekspartner is verantwoordelijk voor de productkeuze in de bestekken (veelal architect, bestekschrijver, projectleider). Vragen over type projecten, naamsbekendheid of merkenvoorkeur komen regelmatig voor.
november – december
Interieurarchitecten Doelgroep: in deze campagne worden de architectenbureaus voor exterieur en interieur benaderd NL: BNA/BNI Periode: week 47-50 Aantallen Nederland: 350 exterieur- | 225 interieurarchitectenZowel exterieur als interieur 400 Functie: onze gesprekspartner is verantwoordelijk voor de productkeuzes in de bestekken (veelal: architect, bestekschrijver, projectleider). Vragen over type projecten, naamsbekendheid of merkenvoorkeur komen regelmatig voor.