Multi Client Onderzoek
Een Multi Client onderzoek is een telemarketingactie voor meerdere bedrijven tegelijk. Onderling worden de kosten gedeeld. Voor een interessant bedrag wordt voor u de gewenste markt- of projectinformatie in Nl en/of Vlaanderen verzameld. Zeker in tijden van krappe sales- en marketingbudgetten is de kostendeling zeer interessant. U kunt zelf één of meerdere vragen formuleren en eventueel een selectie maken in de doelgroep; op branche (code), regio of werknemersaantal.
Uw dienst/product is overigens uniek, er zijn dus nooit gedeelde belangen. Iedere opdrachtgever krijgt achteraf zijn/haar resultaten exclusief uitgeleverd. We leveren u een succesvolle combinatie van actuele adresbestanden, de juiste functionarissen, persoonlijke e-mailadressen en gerichte leads. Met deze informatie kunt u direct een succesvolle opvolgingsactie organiseren. Bij een jaarlijkse deelname aan twee of meer campagnes geldt bovendien onze abonnementskorting. Deelname altijd onder voorbehoud van voldoende deelname.
Daarom multi client onderzoek
- Deling van de kosten
- Concrete leads/prospects
- Actuele database
- Geen concurrentie
- Opt-in emailadressen