menu

menu

‘Afspraken rondom
   specifieke campagnes
            succesvol’

Olaf Jansen
Algemeen directeur

‘Eén dag in de week
    wordt mijn agenda
                 gevuld‘

Radboud van Ton
Directeur

  'Afspraken bij
belangrijke groepen
       eindgebruikers'

Cees Arensman
Regional Sales Director Benelux

‘Process Safety
       Leadership‘

Coen van Driel
Principal consultant

Home > Diensten > Agendaplanning

Agendaplanning

Accountmanagers worden geacht voornamelijk onderweg of op klantbezoek te zijn. Op locatie, worden immers de opdrachten verkregen. Telefonische acquisitie is nog altijd een belangrijke manier om in contact te komen met prospects en de agenda te vullen met kwalitatieve afspraken.

Toch blijft dit vaak liggen of levert het onvoldoende op, omdat de account managers: dit vak minder goed beheersen, het niet met groot enthousiasme uitvoeren, het niet erg motiverend vinden als slechts 2 van de 10 belpogingen een gesprek oplevert, hier eigenlijk te duur voor zijn.

Het maken van bezoekafspraken is een expertise die u aan ons kunt uitbesteden. Wij zorgen voor kwalitatief goede afspraken en voor een goede conversie! Het uitgangspunt daarbij zijn uw vooraf besproken criteria. U geeft aan waar een bedrijf aan moet voldoen om voor een bezoekafspraak in aanmerking te komen.  Het bezoek zelf kost de accountmanager immers al de nodige tijd. Een juiste afstemming voorkomt frustraties! Vaak worden onze eigen complete en actuele databestanden gebruikt als basis voor deze campagnes. 

Daarom agendaplanning

  • Eigen databestanden
  • Dedicated belteam
  • Kwaliteit voor kwantiteit
  • Branchekennis
  • Flexibel inzetbaar

meer diensten en oplossingen

naar links naar links

contact en informatie